Transformers Dark Of The Moon
 
my passages
I Written In Stars
 
 

ربات های مبدل (تاریکی ماه)

 

زاویه دیدم:

 

این بخش از سری فیلم های ترسفورمرز کمی متفاوت با بخش های قبلی هست در کنار داشتن موضوع همیشگی جنگ بین دیسبدیکان ها و آتوبات ها سخن از یک خیانت به آتوبات ها پیش میاد . و همچنین نابودی دنیا که باز هم به کمک آتوبات ها خنثی می شه . تنها مشکل فیلم داشتن کارکتر های غیر اصلیه که فیلم با وجود اونها شاید طولانی تر شده باشه اما کسل کننده هم شده.

 

 

موضوع داستان :

 

در سمتی از ماه که تاریکه یکی از اصلی ترین سفینه های آتوبات ها که از جنگ فرار کرده بود سقوط می کنه . مدت ها بعد وقتی  انسان ها برای اولین بار بر ماه قدم می گذارند با این سفینه بر خورد می کنن اما هدف اصلی از رفتن به ماه همین بود تا میله های اتصال دهنده ی مکانی رو پیدا کنن .

 

سم بعد از آخرین ماجرا جویی که با آتوبات ها داشته مدالی از رییس جمهور دریافت کرد و بعد از اون همواره به دنبال کار می گرده تا اینکه بالاخره یه کار پیدا می کنه .

بعد از اینکه آپتموس پرایم و سایر آتوبات ها از سفینه با خبر میشن به ماه می رن تا فرمانده ی سابقشون رو به همراه میله های اتصال دهنده به زمین بیارن .

 

سم متوجه میشه که دیسبتیکان ها برای هدفی دارن تلاش می کنن پس به سازمان سری میره تا به آتوباتها خبر بده. اما کسی باورش نمی کنه ، پس سم دنبال هدف اصلی دیسبتیکان ها می گرده و خیلی زود می فهمه اونها تمام این نقشه ها رو کشیدن تا انسان ها و آتوبات ها میله ها رو به زمین بیارن و اونها از میله ها برای ادقام زمین و سایبرترون استفاده کنن و دوباره جنگ آغاز می شه.

 

 

اما آپتموس که رهبر سابق آتوبات ها رو فعال کرده بود متوجه میشه که اون با دیسبتیکان ها برای ادقام دنیا ها هم عقیده است  و مجبور می شه هم با اون هم با مگاترون مقابله کنه.

 


نظرات شما عزیزان:

roza
ساعت22:13---5 بهمن 1390
wow!in foqoladast!vaqan che filmaye toopi misazan!jelvehaye vizhe o animationesh ro adam mibine hal mikone!be in migan film!mamnooonپاسخ:خواهش می کنم. ممنون که به وب سر زدید.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این وبلاگ مجموعه ای از نوشته ها و کارهای من در فروم ها مختلفیه که در اونها فعالیت دارم و داشتم... امیدوارم از مطالب لذت ببرید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان my passages و آدرس my-details-forums-arshiv.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: